fredag den 15. marts 2013

what to do...

Beklager de manglende indlæg fans - men der har simpelthen været så meget den sidste uge (busy living the big city life...hahah!!)
Seriøst min to do liste er alt for lang - har så mange ting og projekter jeg skal have lavet færdig, det er helt åndsvagt. 

Har engang hørt at det var ofte kvinder der får stress, da de laver unaturlige to do lister i hovedet inden de skal sove - det er mig! Samtidig jeg elsker at slappe af foran tv'et + jeg lige er startet på 2 nye jobs. 

I dag var det lige ved at kappe over, da jeg næsten glemte det var sidste frist for uddannelses søgning! I fremtiden vil jeg benytte min kalender noget mere og til Jer har jeg i dag planlagt nogle indlæg som vil komme i løbet af de næste dage (så ligner det, jeg er sådan en overskudsperson og laver indlæg hver dag... tihi - snydt)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar