fredag den 1. marts 2013

I bokseringen med en ægte Københavner tøz

Fugl og jeg har virkelig været aktive i fitness i denne uge - hele 3 gange er jeg kommet afsted (det er min nye københavner livsstil..)

Torsdag havde vi meldt os til boksning - det har jeg prøvet en del gange hjemme i Jylland, meeeen! 
Vores træner var en kvinde, tatoveringer over det hele og med hendes voldsome københavner accent kunne hun råbe så højt, at oberster i millitæret ville krumme tæer.

Aldrig har jeg været så død under en træning - selv Mili-Fugl var død! Dem som kender mig ved jeg ingen muskler har i kroppen, så det at lave bare 10 arm- (på knæene of cause) eller 10 mavebøjninger er en umulig ting! Men det kunne jeg godt glemme alt om, hvis jeg snød - blev jeg udpeget og kom ind i midten af kredsen. 

En øvelse vi bl.a. skulle lave var at bruge hinandens maver som boksepuder - man skulle så spænde maven - WTF!!!

Med lange spagetti arme - handlede Fuglen og jeg ind til kæmpe hygge aften. Fuglens veninde kom over og vi så Robert - Selvom bokse træneren lige til sidst i træningen mindede folk om at der kom "Familien fra Bryggen"..... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar