søndag den 24. marts 2013

cykel (kurv) tyv

Som i har hørt har jeg fået min fart bandit (også kaldet cykel) til storbyen - ikke den er brugt så meget (skyldes of cause vejret og ikke min dovenhed!!). 

Banditten er selvfølgelig storby sikret, så den har fået fastsat lugter (tak til mut og pap) og ekstra lås. Min 2. tur på cyklen gik til fitness centeret sammen med Fugl og da vi kom ud igen - kunne vi se på de flyttet cykler at cykeltyvene havde været på spild, men heldigvis for os var vores låse urokkelige - desværre ikke Fuglens kurv, som nu en glad tyv render rundt med - forhåbentlig fik han også en cykel han kan bruge den til...... 


Har fundet en ny taktik - jeg finder den flotteste cykel hver gang jeg parkerer den.... forhåbentlig kan de kun bærer en af gangen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar