tirsdag den 19. marts 2013

deadline pres

Man skulle tro jeg snart har lært af mine fejl - ikke at lave ting i sidste øjeblik, men af en eller anden grund skal jeg aldrig teste hvor længe jeg kan holde det....

På mediehøjskolen skal man have en portefølje, som man skal aflevere til sin forprøve og ja læste lige i går at forprøven bliver udleveret d. 25., hvilket betyder jeg har en uge til at være færdig med min portefølje, så jeg kan fokusere på selve prøven, som jeg er ret sikker på at komme til, da kriterierne for at komme med er at man har en gymnasial uddannelse = det har jeg!

Så i år vil jeg aflevere noget i lidt bedre tid end 10 min. før aflevering af forprøve og starte med det lidt før dagen før.... det burde jeg kunne overholde....

... forside i produktion - det er da en start.....  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar