tirsdag den 12. februar 2013

Et narcissistisk problem.


Blog er egentlig noget besynderligt noget – en mega egocenteret og narcissistisk verden. For hvornår er man egentlig vigtig nok til at andre gider at læse om én?

Jeg er lidt af en sucker af at læse andres blogs – synes det er vildt inspirerende…. også selvom det ofte kun er et glansbillede af deres virkelig liv (dont care!)

Jeg skrev blog, da jeg boede i London – på den måde kunne jeg holde min familie og venner opdateret. Men nu er jeg tilbage i kedelig Danmark, og jeg følte ikke der skete nok i mit liv til at skrive om det. Alligevel vælger jeg at starte denne blog – uden at love noget for dens indhold eller fremtid.

Min pt. tanke er at uploade illustrationer, tegninger, kreative ting som derved kan skildre min hverdag - og vigtigst af alt tvinger mig til at være kreativ. Håber i vil synes om det også selvom i nok ikke kommer til at se dagens outfit!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar